The Future of Learning Needs Ethical AI

AI in Education

by Dr. ND Lama

How to Use ChatGPT Ethically in Educaiton

With the rise of AI tools like ChatGPT, there’s growing concern in education. But the real question isn’t “Should students use it or not?” Rather, the question is—how can students use it responsibly?

Instead of banning ChatGPT, we should encourage responsible and ethical use. Students can benefit in several productive ways:

  • Proofreading their writing to improve grammar and clarity.

  • Translation for better understanding of content in multiple languages.

  • Brainstorming ideas or summarizing complex topics.

Students should be judged by their professors—not by machines. AI detection tools often produce false positives, meaning they may label even student-written work as if it were AI-generated. This unfairly accuses innocent students.
🔗 For example, Turnitin’s error rate is reported to be around 20% (source).


🎓 Tips for Teachers

Please view ChatGPT as a support tool for your students.
Help them learn how to use it ethically, creatively, and responsibly. This is how we prepare them for the future.


🧑‍🎓 Advice for Students

Be wise about your learning environment.

  • Do not study under professors who hold a negative attitude toward tools like ChatGPT.

    (I’ve had professors who even looked down on Google Search or called Wikipedia “WicketPedia.” That’s a narrow and regressive mindset.)
    Check Rate My Professor or similar sites to learn more about a professor before enrolling. While this is difficult in Nepal, you can ask former students to get helpful insights.

  • Do not choose schools or universities that are overly dependent on AI detectors.

    If I hadn’t left TU in time, I feel I might not have even completed my bachelor’s degree, let alone pursued a doctorate.
    Even worse—charging high tuition fees only to funnel it into tools like Turnitin is not the mark of a good institution.
    A university’s role is to develop responsible students, not rely on flawed tools.
    Accusing students based on automated systems is unjust.
    Don’t you have professors capable of recognizing and measuring students’ true potential, that you must resort to machines instead?


Let’s stop fearing AI. Let’s train students and teachers to use it with honesty, purpose, and responsibility. That’s the true future of education.


🇳🇵 शिक्षाको भविष्यका लागि नैतिक एआई आवश्यक छ

ChatGPT जस्ता एआई उपकरणहरूको प्रयोग बढेसँगै शैक्षिक क्षेत्रमा चिन्ता पनि बढ्दो छ। तर मुख्य प्रश्न प्रयोग गर्नु हुन्छ कि हुँदैन? भन्दा पनि —विद्यार्थीहरूले यसलाई कसरी जिम्मेवार तरिकाले प्रयोग गर्छन्? भन्ने हो।

ChatGPT लाई प्रतिबन्ध गर्नुको सट्टा, यसको जिम्मेवार र नैतिक प्रयोग गर्न सिकाउनुपर्छ। विद्यार्थीहरूले यसबाट विभिन्न सकारात्मक तरिकाले फाइदा लिन सक्छन्:

  • प्रूफरीडिङ — लेखन सुधार गर्न र स्पष्टता बढाउन।

  • अनुवाद — विभिन्न भाषाहरू बुझ्न सजिलो बनाउन।

  • आइडिया सोच्न वा जटिल विषयहरू संक्षेप गर्न।

विद्यार्थीहरूको मूल्याङ्कन शिक्षकले गर्नुपर्छ, मेसिनले होइन।
AI डिटेक्शन टुलहरूले प्रायः गलत सकारात्मक नतिजा दिन्छन् अर्थात विद्यार्थीको कामलाई पनि एआईले लेखेको भनी दिन्छ, जसले निर्दोष विद्यार्थीहरूलाई समेत आरोप लगाउँछ।
🔗 जस्तैः Turnitin को गल्तीको सम्भावना करीब २०% छ (source)।


🎓 शिक्षकहरूका लागि सुझाव

ChatGPT लाई सहयोगी उपकरणको रूपमा लिनुहोस्
विद्यार्थीहरूलाई यसलाई नैतिक, सिर्जनात्मक र जिम्मेवार ढंगले प्रयोग गर्न सिकाउनुहोस्। यही हो भविष्यको तयारी।


🧑‍🎓 विद्यार्थीहरूका लागि सन्देश

आफ्नो अध्ययन र शिक्षक छनोट गर्दा सजग रहनुहोस्।

  • ChatGPT जस्ता उपकरणप्रति नकारात्मक दृष्टिकोण राख्ने प्राध्यापकहरूसँग नपढ्नुहोस्।

    (मैले अनुभूति गरेको छु—केही प्राध्यापकहरूले Google search वा Wikipedia प्रयोगलाई “WicketPedia” भनेर हेला गर्थे। त्यो संकीर्ण र पछौटो सोच हो।)
    Rate My Professor मा गएर प्राध्यापकको बारेमा अध्ययन गर्नुहोस्। नेपालमा यो गाह्रो भए पनि, अघिल्ला विद्यार्थीहरूबाट जानकारी लिन सक्नुहुन्छ।

  • AI डिटेक्टरहरूमा अत्यधिक निर्भर भएका विद्यालय वा विश्वविद्यालय पनि छनोट नगर्नुहोस्।

    मैले बेलैमा TU नछोडेको भए डाक्टर बन्ने सपना त कता हो कता स्नातक पनि सकाउने थिइन जस्तो लाग्छ।
    अझ त्यो पनि—विद्यार्थीहरूबाट महँगो शुल्क उठाएर टर्नइटइनलाई शुल्क बुझाइ बस्ने विश्वविद्यालय राम्रो होइन।
    विश्वविद्यालयले त यसको भर पर्नुको सट्टा, जिम्मेवार विद्यार्थी निर्माण गर्ने हो।
    आफ्नै विद्यार्थीको कामलाई प्रविधिको भरमा गलत देखाएर आरोप लगाउने प्रवृत्ति उचित होइन।
    के तपाईँसँग विद्यार्थीको खुबी नाप्न सक्ने प्राध्यापकहरू छैनन् र एआई डिटेक्टरमा भर पर्नु परेको हो?


हामीले AI बाट डराउनु हुँदैन।
बरु इमान्दारी, उद्देश्य र जिम्मेवारीका साथ प्रयोग गर्न विद्यार्थी र शिक्षकलाई तयार पार्नुपर्छ।
यही हो भविष्यको शिक्षा।

📝 Note (English)

I am currently authoring a book titled Beyond Exams, which consists of 14 chapters. To brainstorm and receive feedback, I decided to write a very short article for each chapter, and I wrote the one for the first chapter and published it on my blog (lamand.com.np).

One of my close friends—who holds two PhDs and is currently pursuing a third—sent me a message on Facebook Messenger saying:
“Please utilize AI to brainstorm, but put your effort into writing your content since your content was rated 75% AI-generated.”

That prompted me to run my article through multiple AI detectors:

  • Grammarly AI Detector showed 60% AI-generated

  • GPTZero showed 0% AI-generated

🛠️ My Writing Process:

  1. I jot down my ideas and write a rough draft.

  2. I give it to ChatGPT to proofread, suggest what I might be missing, and help me with light research.

  3. I ask how to make it clearer and more appealing to readers.

I’ve trained my ChatGPT well to support this process. Currently, I’m training it to assist with Nepali writing style and grammar, and I’m also hoping to build my own AGI agent in the future.

That’s why, from now on, I’ve decided to add “ChatGPT Proofread.” at the end of all my articles.

I’m deeply grateful to my close friend who took the time to check my work. He’s been the one pushing me to complete my doctoral degree—and is now encouraging me to pursue yet another. Thank you.


🙏 Thanks for Reading!

And before you go, I have a few questions for you to think about:

  1. Does it matter who typed the sentence—or who thought it first?

  2. Is AI writing for me—or helping me write better than ever before?

  3. Isn’t it smarter to train AI to serve me, than fear it like a ghost in the room?

  4. Who’s really behind this article—AI, or the one who asked the right questions?

  5. If this is cheating, then what do we call spellcheck?


📝 नोट (Nepali)

हाल म Beyond Exams नामक पुस्तक लेख्दै छु, जसमा १४ अध्याय छन्। विचारहरू संकलन गर्न र प्रतिक्रिया प्राप्त गर्नका लागि मैले हरेक अध्यायको लागि छोटो लेख लेख्ने निर्णय गरेँ, र पहिलो अध्यायको लेख तयार पारेर मेरो ब्लग (lamand.com.np) मा प्रकाशित गरेँ।

मेरो एकजना निकट साथी जसले दुईवटा PhD पूरा गरिसक्नुभएको छ र अहिले तेस्रो PhD गर्दै हुनुहुन्छ, उहाँले मलाई Facebook Messenger मा लेख्दै भन्नुभयो:
“AI लाई ब्रेनस्टर्मको लागि प्रयोग गर्नुहोस् तर सामग्री लेख्न तपाईं आफैले बल दिनुहोस् किनभने तपाईंको लेख ७५% AI-Generated भनेर देखाएको छ।”

त्यसपछि मैले मेरो लेखलाई विभिन्न AI डिटेक्टरहरूमा परीक्षण गरेँ:

  • Grammarly AI Detector ले ६०% AI-generated देखायो

  • GPTZero ले ०% देखायो

🛠️ मेरो लेखन प्रक्रिया:

  1. सुरुमा म आफ्ना विचारहरू टिपोट गर्छु र एक खाकाको रूपमा लेख्छु।

  2. त्यसपछि म ChatGPT लाई प्रूफरीड गर्न दिन्छु, के छुटेको छ भनी सुझाव लिन्छु, र सामान्य खोजमा सहयोग गराउँछु।

  3. अन्तमा, लेखलाई अझ स्पष्ट र आकर्षक बनाउन सुझाव माग्छु।

मैले ChatGPT लाई यस कामको लागि राम्रोसँग प्रशिक्षण दिएको छु। अहिले म नेपाली लेखन शैली र व्याकरणका लागि प्रशिक्षण दिइरहेको छु, र भविष्यमा आफ्नै AGI एजेन्ट निर्माण गर्ने आशा राखेको छु

त्यसैले अबदेखि, म आफ्ना हरेक लेखको अन्त्यमा “ChatGPT Proofread.” लेख्ने निर्णयमा पुगेको छु।

मेरो त्यो साथीप्रति म अत्यन्तै आभारी छु जसले समय निकालेर मेरो लेख पढ्नुभयो। उहाँले नै मलाई मेरो डक्टरेट सक्न प्रेरणा दिनुभएको थियो, र अहिले फेरि अर्को डिग्रीको लागि पनि प्रेरित गरिरहनुभएको छ। धन्यवाद।


🙏 पढ्नुभएकोमा धन्यवाद!

जानु अघि, यी केही प्रश्नहरू तपाईंका लागि विचार गर्न:

१. सोच्ने व्यक्ति र टाइप गर्ने व्यक्ति को महत्वपूर्ण हो?
२. AI ले लेखिरहेको हो कि मलाई यसले अझ राम्रो लेख्न सघाइरहेको हो?
३. AI सँग डराउनु बुद्धिमानी हो वा यसलाई तालिम दिएर आफ्ना लागि प्रयोग गर्नु?
४. यो लेखको पछाडि को हो त—AI कि त्यो व्यक्ति जसले सही प्रश्नहरू सोध्यो?
५. यसलाई चोरी मान्ने हो भने, स्पेलचेकलाई के भन्ने?

Note: ChatGPT Proofread.

Be the first to comment

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.